sobota, 11 stycznia 2014

O mnie...

   Hey. Piszę tego bloga z wielkimi dziurami, lecz chciałam Wam opowiedzieć coś o mnie...




        " Zwykła i nieśmiała dziewczyna, zagubiona w tym dzikim świecie..."



      Mam na imię Marta. Mam 10 lat. W kwietniu 11. Jestem nieśmiała, w pewnym sensie także i odważna. Jestem także dziecinna, denerwująca i chora psychicznie. Tak uważam. Czasem można na mnie polegać.
    Jestem dziwna? Tak, sama się do tego przyznaje. To co się wokół mnie dzieje także jest dziwne, dlatego taka się stałam. 
   Kroczę przez życie trzymając się słów:
    
       "To co się ma wydarzyć, kiedyś się wydarzy."
                             
       " To takie PROSTE. Trzeba tylko CHCIEĆ..."

       " Kochaj życie, bez względu na ludzi którzy ci je niszczą..."

       " Wystarczy ułamek chwili, a życie się zmienia..."

      " Popatrz, jak wszystko się zmienia - coś jest, a później tego nie ma..."


   Doświadczyłam wielu rzeczy. Nie chce o nich pisać... Fascynuje mnie muzyka. Gram na pianinie. Uwielbiam też fotografować, a później przerabiać te zdjęcia. Mam przyjaciółkę,
którą darzę wielkim zaufaniem. Nie raz zawiodłam się na ludziach. Zamknęłam się w sobie, ale ta osoba, która została już wyżej wymieniona, podniosła mnie na duchu. 


   Dziękuje za poświęcenie swojego czasu na przeczytanie tego postu. Dziękuje, że w ogóle czytacie mojego bloga, i za to jestem Wam wdzięczna :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz